środa, 20 listopada 2013

Butelka z Irysami....

....w technice decoupage.
Wykorzystałam tu również drugą warstwę serwetki..





Taka "setunię" ktoś opróżnił, a butelkę podrzucił do mnie . I oczywiście bardzo dobrze zrobił



Pokażę  jeszcze jak wyglądały wycięte motywy przed naklejeniem



Zapraszam również do mojej " ramki - do sprzedania" , na bocznym pasku bloga, gdzie wrzuciłam kilka scrapków. Między innymi takie wykrojnikowe.


Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam stałych bywalców jak i tych którzy wpadają na chwile. Może kiedyś zdecydują się zostać na dłużej

13 komentarzy:

  1. Butelki piękne, muszę sama spróbować dekupażu :-))) A wykrojnikowe scrapki piękne, za jakiś czas się skuszę :-))) Pozdrawiam cieplutko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. nowe decu,wspaniałe,ja tez składam butelki dla ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu bardzo piękne są te buteleczki jednak ta długa wysmukłą z irysami mi bardziej przypadła do serca a rameczki są śliczne buziaki wielkie ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Basieńko robiłam porządki i wyrzucałam całkiem ciekawe buteleczki teraz to mi aż ich szkoda, że wyrzuciłam:):)
    Piękne te Twoje buteleczki a Twoje cienie to Mistrzostwo świata

    OdpowiedzUsuń
  5. cieniowanie , cieniowanie , kiedy ja tak potrafię

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, butelki ślicznotki. Rameczki cudo.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugie życie butelki jest duzo piekniejsze od pierwszego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyszły butelki..fajny pomysł z tymi irysami i fajnie to wygląda....

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie są śliczne, ale ta pierwsza skradła moje serducho :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Butelka z irysami szalenie mi się podoba, ale i ta po "setuni" jest bardzo ładna :)
    Wykrojniki - rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te Twoje buteleczki,a "setunia" rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń